poniedziałek, 3 stycznia 2011

Ewolucja vs Rewolucja

Czas na zmiany, czas na nowy rok :) czyli lista postanowień.....ciekawe czy zrealizuję czy raczej zapomnę i wymyślę masę powodów by ich nie zrobić....

Na razie będzie tak:
  • Jeść to co lubię i to co sprawia mi przyjemność i to sprawia, że ciesze się życiem - czyli jeść kolorowo, domowo, zdrowo i w ilościach pozwalających na deser :)
  • Mieć czas i ten czas wykorzystywać jak najlepiej. Co powoduje - zmniejszenie dupogodzin na kanapie, oczowypatrywania bezsensu w internecie. Zwiększenie - spacerowania, biegania, spotykania, czytania, gotowania, sprzątania, może malowania a na pewno fotografowania
  • Dokończyć - prawo jazdy, PMI czytać, kuchnię.
  • Zacząć - siłownię, konwersacje po angielsku i filmy po angielsku, może sypialnię
  • Kontynuować - gotowanie, przygotowywanie z pasją do pracy, fotografowanie, czytanie, spotykanie, kochanie
  • Być taka jakiej pragną mnie inni i cały czas taka jaką lubię siebie samą. Znaczy się pogodzić wyobrażenia innych z moim własnym obrazem :)
  • Kochać i być kochana
  • Mieć czas dla tych co są ważni
  • Poszukiwać i przytrzymywać nowych ważnych z pasją ludzi wokół mnie.
  • Rozwijać się patrząc na innych :)
  • Mieć pasję, radość i "najładniejszy uśmiech na imprezie*"
  • Uśmiechać się do innych, co nie jest trudne bo to lubię i cieszy mnie
  • Wchodzić w skórę innych i starać się zrozumieć
  • Szanować siebie, swój czas, swoje zdanie, swoją osobę
  • Sprzątać w domu i być w tym sprzątaniu (utrzymywaniu porządku) jak moja mama :*
Nie lubię rewolucji, lubię zmianę, pracę i przemyślenie. Niech się więc tworzy, dzieje i rozwija...a ja będę miała na to oko i trzymać będę ster :)



* najładniejszy uśmiech na imprezie mam gdy się czuję dobrze a świat należy do mnie (chociaż w tej drobnej chwili)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz